dålig update

ledsen för den dåliga uppdateringen men min dator har kraschat!
tur det att min papi köpte en ny till mig dagen efter så behövde inte vara utan så länge!
en rosa minidator från hp perfekt för mig! tyvärr dock utan webcam!

ni får räkna med dålig uppdaterning och dresscodes eftersom att jag tappade min kamera i toaletten i fredags! så kan inte ta några bilder förens jag får en ny kamera när pappa kommer hem från London! förhoppningsvis nästa vecka!

så håll ut! såg att jag hade gått från 2300 unika till 1900 sen jag bytte hit och inte bloggat!

sorry bitches puss


hittade ingen exakt bild på min men den ser ut som den rosa med finfina mönster :)

Kommentarer
Postat av: ida svensson

undrade just vart du hade tagit vägen men nu har jag fått förklaringen! längtar tills du kommer igång tjejen du är grym :D

2010-05-10 @ 19:24:19
Postat av: Anonym

as snygga skor jag har typ såna :D

2010-05-10 @ 21:51:23
URL: http://jasminetito.blogg.se/
Postat av: sonja

Ojj!vad jobbar din pappa som? han verkar vara rätt rik! :) jag har en liknande dator, dom är jättebra! :D

2010-05-10 @ 22:00:21
Postat av: Anonym

sonja! min pappa jobbar som säljare han åker runt lite överallt!



vilken tur då den verkar vara bra iallfall :)



har du blogg?



2010-05-10 @ 22:02:31
URL: http://mittlivilyx.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket ida :)

2010-05-10 @ 22:06:02
URL: http://mittlivilyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0