svaren från frågestunden!

Vart bor du? :)

jag bor i stockholm, södermalm

har du någon pojkvän? ifall du har det hur träffades ni? :)

nej det har jag inte. mitt senaste förhållande tig slut för ungefär 2 månader sen. vi va tillsammans i 5 månader.

hur gammal är du? :P

jag är 19 år

Kör du någon sport? :)

jag dansar

Går du i skolan? om du gör det, vad går i för klass?

ja det gör jag, jag går sista året så tar studenten snart.

är du anonym i din blogg eller är det bara för att du inte har nån kamera som vi får bilder på dig ? :D :D

ja jag är anonym i min blogg. jag har valt att vara det för jag vill inte hänga ut varken mig själv eller nära och kära! ni kommer få bilder på mig och mina outfits dock utan att mitt ansikte syns :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser din familj ut ? <3

2010-05-12 @ 17:26:59
URL: http://annaslivewhitlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0