welcome to my new blog

har bytt från devote til blogg.se nu och ska se om jag trivs bättre här!
gillade inte deras sida och var svårt att fixa snygg design!

hoppas alla läsare följer med hit och välkomna alla nya!

nu håller jag och dellie på att fixa oss ska till kungsholmen på fest!
får se om jag kommer hem i natt eller om jag sover nån annans stans men sånt som märks!

måste kila taxin kommer om 20 minuter!

puss bitches


med dessa spikar jag kvällens outfit! 
finns på have2have ca 600kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du verkar vara en jätte rolig tjej och din blogg är jätte intressant kommer följa den mycket!



jag är ny här så ge mig gärna lite tips och om du har nån bra som kan göra header så säg till! :D

2010-05-10 @ 21:21:47
URL: http://mittnamnarmeja.blogg.se/
Postat av: klara

du verkar leva ett sånt roligt liv ju :))))



du verkar ha så bra självförtroende och jag vill så gärna börja blogga men vågar inte riktigt för mina kompisar tycker att det är fånit!



snälla vad ska jag göra ???



kramar klara

2010-05-10 @ 21:24:01
Postat av: Anonym

klara! strunta i vad kompisarna tycker! är dom dina riktiga vänner gillar dom dig för den du är! Go on girl!

2010-05-10 @ 22:04:28
URL: http://mittlivilyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0